Dan kunnen wij de juiste prijs tonen!

     Verberg prijsinformatie
     Toon prijsinformatie

    Beoordelingen

    [ACCO_INFO_LATEST_REVIEWS]

    Er zijn 3 beoordelingen voor Feriendorf Joggler Hotter ontvangen. Deze beoordelingen zijn persoonlijke ervaringen van klanten die met Sunweb op vakantie zijn geweest.

    Twee dagen na terugkomst worden klanten automatisch per e-mail uitgenodigd om hun ervaringen met ons te delen. Wij plaatsen alleen reacties die betrekking hebben op de accommodatie.

    De gemiddelde waardering van deze accommodatie is:

    9,0
    Kamer
    9,2
    Vakantie algemeen
    9,0
    Overige faciliteiten
    9,1
    Prijs/kwaliteit
    8,4
    Ligging
    9,6
    Schoonmaak
    9,3
    Personeel
    9,0
    Kindvriendelijkheid
    8,8
    1. Door:
      Anoniem
      Periode:
      februari 2024
      Reisgezelschap:
      Vrienden
      9,1
      Kamer
      9,0
      Ligging
      10,0
      Overige faciliteiten
      10,0
      Personeel
      8,0
      Prijs/kwaliteit
      8,0
      Schoonmaak
      9,0
      Vakantie algemeen
      10,0
      Mooi en modern, ligt tussen piste en lift. wel boven/naast aprés-ski bar.
    2. Door:
      Natalie
      Periode:
      februari 2023
      Reisgezelschap:
      Gezin met oudere kinderen
      7,8
      Kamer
      8,0
      Kindvriendelijkheid
      6,0
      Ligging
      8,0
      Overige faciliteiten
      7,0
      Personeel
      9,0
      Prijs/kwaliteit
      7,0
      Schoonmaak
      9,0
      Vakantie algemeen
      8,0
      Foto’s van Sunweb misleidend, mij chalet André zijn foto’s te zien van aan grotere chalet met ruimer terras en grotere keuken maar vooral ook een salon en niet enkel de eettafel die er was.
    3. Door:
      Katrien
      Periode:
      april 2022
      Reisgezelschap:
      Groep
      9,0
      Kamer
      10,0
      Ligging
      8,0
      Overige faciliteiten
      9,0
      Personeel
      8,0
      Prijs/kwaliteit
      9,0
      Schoonmaak
      10,0
      Vakantie algemeen
      9,0
      Een hele boterham, waar zal ik beginnen: Prijs eindschoonmaak komt niet overeen met prijs vermeld op de website. (18 euro pp werd plots 20 pp, wat met 10 personen plots een heel groot bedrag maakt (€200 voor enkel schoonmaak, daar heb je een bijna een gouden kuisvrouw voor). Brood werd besteld voor maandag en werd zonder aanvraag ook op dinsdag geleverd, hopla alweer €16 extra aangerekend en dit terwijl we het helemaal niet wensten omdat we het de eerste dag niet hadden kunnen appreciëren. Verder vermeldde de website 'vlakbij de lift', maar deze lift sloot de tweede dag van ons verblijf (1e week paasvakantie) waardoor we dagelijks een overbrugging moesten maken van 400m met 2 hele kleine kindjes (2.5j en 4j) met hun botjes en skietjes + ons eigen materiaal, een heel gesukkel! Echt waar, bedankt hiervoor! De nabijheid van de lift was nochtans DE hoofdreden voor de keuze van dit verblijf! De skipas voor de kindjes stond op het allereerste factuur niet op, omdat ik deze wel wenste had ik hiervoor gemaild, er werd gezegd dat deze gratis is maar er werd wel €2 bij gefactureerd, (ik vermoedde voor de waarborg voor het pasje zelf en maakte er dus niets van) maar aangekomen aan het skipas-afhaalpunt kregen onze jonge kindjes geen skipas en moesten ze gewoon met ons mee door de poortjes, deze €2 x 2kindjes is dus ook mooi naar iemand anders zijn broekzak gegaan. Ook stond er 'skiën tot vlak aan je verblijf' maar op deze piste lag duidelijk al lang geen sneeuw meer. Ik snap dat je de sneeuwcondities niet in de hand hebt, dus aan deze laatste til ik niet zo zwaar maar ik vind wel dat jullie ons hadden moeten informeren over het sluiten van de lift of minstens een sterretje vermeldden bij dit puntje waarbij de periode van opening genoteerd staat. Verder was ik een beetje teleurgesteld in de behulpzaamheid van de medewerkers van Sunweb. Ik vroeg vanaf hoe laat er ingecheckt kon worden (aangezien we de reis wouden plannen met de trein en dan 's morgens al zouden aankomen met 2 kleine kindjes en dus een planning wel erg handig is) en ik kreeg een of andere standaardmail terug 'dat ik deze info twee weken voor vertrek zou ontvangen' en dan nog 'hopelijk bent u met deze info geholpen'. Maar, neen, hiermee was ik dus écht niet geholpen was. Na opnieuw te mailen (en telkens twee weken mocht wachten voor enige reactie) kreeg ik een telefoonnummer doorgestuurd. Bedankt hiervoor maar mijn Duits in niet zo best en het zou fijn zijn als jullie dan ook de taak van tussenpersoon zelf opnemen en dit niet naar de klant doorspelen. Verder was het huisje wel in perfecte staat, heel erg ruim en perfect voor ons 10koppig gezelschap!


    Jouw reisgezelschap

    Vul hier het reisgezelschap in waarmee je op reis zult gaan. Deze website zal vervolgens rekening houden met deze gegevens bij het weergeven van reisinformatie en prijsberekeningen.

    [TRAVELERS_POPUP_ADULTS_AGE]
    [TRAVELERS_POPUP_CHILDREN_AGE]
    [TRAVELERS_POPUP_BABIES_AGE]